Er zijn steeds meer bedrijven die je een betalings regel op leggen .B.V. upc. nederland,daar kan je alleen maar betalen door een machtiging af te geven ,zo dat zij zelf gelduit mijn portomonee kunnen halen. Kies je er voor om per acceptgiro te betalen dan kost je dat â?¬. 1,00 per acceptgiro.Contant betalen kan niet.En per thuis bankieren hebben ze nog nooit van gehoord ??.Altans die mogelijkheid wprdt je niet aan geboden.
Is het legaal wat zij doen ??
L.Bruins