BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Callcenter terreur

Bijdrage door gebruiker
27-04-2005
9 reacties

ik ben het zat, om voortdurend door callcenters lastiggevallen te worden. Eerst waren het de "goedkope" leningen diemen je probeerde aan te smeren, tegenwoordig zijn "goedkopere hypotheeklasten" heel erg in. Ik heb meegemaakt, dat ik,nadat ik te kennen heb gegeven geen belangstelling te hebben, binnen 15 minuten drie keer teruggebeld werd; telkens door een andere beller, maar gegarandeerd door hetzelfde call-center, en op het laatst ronduit onbeschoft wordend.ik hebvan alles geprobeerd om van hun af te komen, maar tevergeefs.Zij gebruikenschaamteloos onze telefoonnummers, terwijl zij zelf niet te traceren zijn, dus anoniem opereren.Hier is een ware telefoonterreur aan de gang. Weet iemand nog een oplossing? Met vriendelijke groet, Manuel

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)