ik ben het zat, om voortdurend door callcenters lastiggevallen te worden. Eerst waren het de "goedkope" leningen diemen je probeerde aan te smeren, tegenwoordig zijn "goedkopere hypotheeklasten" heel erg in. Ik heb meegemaakt, dat ik,nadat ik te kennen heb gegeven geen belangstelling te hebben, binnen 15 minuten drie keer teruggebeld werd; telkens door een andere beller, maar gegarandeerd door hetzelfde call-center, en op het laatst ronduit onbeschoft wordend.ik hebvan alles geprobeerd om van hun af te komen, maar tevergeefs.Zij gebruikenschaamteloos onze telefoonnummers, terwijl zij zelf niet te traceren zijn, dus anoniem opereren.Hier is een ware telefoonterreur aan de gang. Weet iemand nog een oplossing? Met vriendelijke groet, Manuel