BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Buskaart vergoeding

Bijdrage door gebruiker
11-03-2009
2 reacties

Vorig jaar november of december heb ik alvast een paar buskaarten gekocht voor de Brabantliner van €8.50 per stuk. Mijn laatste kaartje had ik nodig in januari. In januari bleek opeens dat dit kaartje niet meer geldig was en dat het tarief was verlaagd naar €6. Op zich gunstig, ware het niet dat ik nu nog een onbenut kaartje overheb ter waarde van €8.50 Busbedrijf Veolia heeft mij tot twee keer toe gemeld dat ik geen recht op restitutie heb. Ondanks dat de site tot in februari nog de oude prijs aangaf. Ze claimen 'briefjes' te hebben opgehangen in de bussen in december.

Het gaat mij niet om het geld, maar het principe. Heeft iemand enig idee waar ik mij op kan beroepen om mijn gelijk te halen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.