Heden gebeld door Business Collect als zou ik nog een openstaande rekening hebben van € 160,00 bij een of ander bedrijf, daterend van eind 2016(hotel- en cosmeticabonnnen). Zoiets staat me vaag bij maar niet voor dat bedrag, hooguit € 20,00. Vervolgens sturen ze ter bevestiging van het telefoongesprek een mail dat het een laatste mogelijkheid is om per direct het bedrag te betalen. Sowieso is het bedrag twijfelachtig, los van het feit dat er géén betalingsherinneringen zijn verstuurd en het hele dossier onbekend bij mij is. Bovendien zou ik het telefoongesprek van eind 2016 te horen krijgen, hetgeen niet het geval is geweest. Dit heb ik ze ook zo gemeld, en ook dat ik betwijfel of het wel zuivere koek is van hun kant en dat ze eerst maar de stukken moeten overleggen.
De zoveelste kwalijke praktijk van dit kantoor??