Ruim vier jaar geleden heb ik andere buren gekregen en al vrij kort daarna heb ik ontzettend veel overlast van deze mensen. De overlast bestaat uit treiteren, vernielingen tot en met de dreiging om mij te doden. De buren hebben om een voor mij onbekende reden een ontzettende hekel aan mij. Al die jaren kan ik niet meer in mijn tuin zitten of werken als mijn buren thuis zijn. Ook moet ik altijd goed op letten als ik van mijn voordeur naar mijn auto loop en v.v.
Ik ben al jaren bezig met de woningbouwvereniging, de politie en de gemeente. Heb klachten en meldingen ingediend, aangiftes gedaan en veel brieven geschreven. Tot nu toe zonder enig resultaat. De instanties beloven steeds dat ze er aan werken maar tot een oplossing is het tot nu toe nog niet gekomen. Mijn huis is al lang mijn thuis niet meer, ik moet al jaren woongenot ontberen en ben niet veilig rondom mijn huis.
Na alle klachtenformulieren die ik aan de woningbouwvereniging heb gestuurd en die dus niet naar mijn tevredenheid zijn afgehandeld en opgelost wil ik een volgende stap nemen. Voor deze stap vraag ik u hulp.
Omdat ik al vier jaar woongenot heb moeten ontberen wil ik over die periode huurverlaging vragen. Tevens wil ik, omdat ik gedwongen moet verhuizen een verhuiskostenvergoeding vragen. Mijn vraag aan u is:
Hoe kan ik een schriftelijk verzoek voor huurverlaging en verhuiskostenvergoeding het beste opstellen, dat het juridisch goed in elkaar zit en dat ik een goede kans van slagen heb op een voor mij positieve uitkomst.