BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

buitenland betaling ING

Bijdrage door gebruiker
23-05-2012
5 reacties
Beste Lezer,

Onlangs heb ik een aankoop gedaan in Belgie bij een particulier.
Ik heb het afschrift van de betaling maar deze is nooit aangekomen op de rekening van de begunstigde (deze lijkt ter goeder trouw). Het gaat om een relatief klein bedrag +/- € 50.
Hierover heb ik de ING benaderd maar blijkbaar voelen zij zich niet echt verantwoordelijk voor een over boeking.
ING geeft aan wel te willen onderzoeken of het geld is bezorgd op de juiste plaats maar rekend daar €25 voor en hier bij komen nog de kosten van de Belgische bank. Niet naar verhouding dus. En omdat ik de betaling dmv. mijn TAN code heb bevestigd kan het ook niet worden terug gestort.

Wat te doen om te herleiden waar dit geld is gebleven en terug te krijgen.

Hoe krijg ik gecontroleerd
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.