BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

BSH

Bijdrage door gebruiker
07-06-2017
10 reacties

Dit betreft een geschil van de betaling van een rekening.

BSH Huishoudapparatenheeft mij een rekening verstuurd van €115,- voor een onderzoek van een storing.

Het blijkt dat de firma BSH 2 tarieven hanteert.

Alles onder de 25 minuten is standaard € 115,-

Alles daarboven een standaard voorrij van €59,90 en daarbij komend €8,95 per 6 minuten. En er moet dan een kostenopgave worden afgegeven.

De firma BSH wil nu nietaangeven hoe lang ze over dit onderzoek hebben gedaan en blijven bij de standaard €115,-

Ik heb per mail en telefoon uitleg gegeven dat stel dat de monteur een half uur bij mij binnen is geweest dit dan maximaal dit 5x€8,95 + €59,90= €104,65 zou moeten zijn. En ik had eigenlijk een kostenopgave moeten ontvangen.
Ik heb nu reeds de €59,90 overgemaakt zoals ik per telefoon en mail heb gemeld aan de firma BSH.
Echter blijf ik een factuur ontvangen van €115,- en krijg ik geen antwoordt op mijn openstaande mail met vragen en per telefoon wordt ik niet verder geholpen.

Iemand een idee hoe nu verder.

Groet
Haro

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.