Dit betreft een geschil van de betaling van een rekening.
BSH Huishoudapparatenheeft mij een rekening verstuurd van €115,- voor een onderzoek van een storing.
Het blijkt dat de firma BSH 2 tarieven hanteert.
Alles onder de 25 minuten is standaard € 115,-
Alles daarboven een standaard voorrij van €59,90 en daarbij komend €8,95 per 6 minuten. En er moet dan een kostenopgave worden afgegeven.
De firma BSH wil nu nietaangeven hoe lang ze over dit onderzoek hebben gedaan en blijven bij de standaard €115,-
Ik heb per mail en telefoon uitleg gegeven dat stel dat de monteur een half uur bij mij binnen is geweest dit dan maximaal dit 5x€8,95 + €59,90= €104,65 zou moeten zijn. En ik had eigenlijk een kostenopgave moeten ontvangen.
Ik heb nu reeds de €59,90 overgemaakt zoals ik per telefoon en mail heb gemeld aan de firma BSH.
Echter blijf ik een factuur ontvangen van €115,- en krijg ik geen antwoordt op mijn openstaande mail met vragen en per telefoon wordt ik niet verder geholpen.
Iemand een idee hoe nu verder.
Groet
Haro