Goedenavond,
Ik heb tijdens de dolle dwaze dagen bij de Bijenkorf een broek voor mijn dochter gekocht voor € 59,00. Deze broek werd in de folder van de Bijenkorf echter aangeboden voor € 19,00. Dit bleek achteraf een drukfout te zijn. Ik was het er niet mee eens, maar kreeg aan de kassa geen gelijk. De verkoopster hield zich achter druk- en zetfouten voorbehouden. Dit staat inderdaad meestal in de folder. Nu is in dit geval dit zinnetje niet vermeld in de folder waar de aanbieding instond. Dit zinnetje heeft wel in het boekje met de aanbiedingen van donderdag 28 september gestaan, maar de broek stond dus in een aparte folder. Ik ben vandaag nogmaals naar de klantenservice gegaan, maar volgens die mevrouw wil de directeur geen € 40,00 verschil vergoeden. Volgens haar was de broek dan ook wel heel goedkoop, dat zou ik toch niet kunnen verwachten! Nou, dus wel, ik ben van mening dat ik recht heb op een retour van € 40,00 omdat het foutief in de folder stond en het zinnetje niet in folder stond. Overigens stond er wel € 59,00 op het prijskaartje van de broek, maar of dat nu nog van belang is?
Ik hoop dat iemand mij kan adviseren in het bovenstaande. Sta ik in mijn recht als ik de Bijenkorf "aanklaag"?
Ik hoop op een spoedige reactie.