BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

breitling horloge kapot, geen garantie.

Bijdrage door gebruiker
09-06-2010
8 reacties
Hallo kassa,
ik heb een Breitling horloge gekocht op 3-5-08 voor €2040,- nu ben ik binnen een paar maanden 2x terug geweest voor reparatie en dit werd gewoon gratis gedaan.
(er zit 3 jaar garantie op).
alleen ongeveer 1.5 maanden geleden moest hij weer terug en toen moest ik €405,- betalen aan reparatie kosten.
maar het grootste probleem is: NU ligt hij weer bij de reparateur en nu moet ik WEER €355,- betalen.
ik krijg deze laatste 2x te horen dat hij beschadigt is en dat hij daarom niet in de garantie valt.
alleen de vorige x had ik hem zachtjes tegen de muur gestoten en dus was hij beschadigt (door dit stoten kan hij nooit kapot gegaan zijn maar ik heb toch maar betaald) alleen deze x is hij niet door mij beschadigt (en al was hij dat wel dan is het zoiezo heel zachtjes gebeurt en niet door het beschadigen kapot gegaan kunnen zijn) en nu moet ik WEER betalen voor de reparatie.
mag dit zomaar?
ik heb een seiko horloge en deze heb ik al zeker 10 jaar en deze kan ik tegen de muur gooien en die doet het nog...
vriendelijke groet van fabian van Ekelenburg uit spijkenisse.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.