Geachte experts, Enig tijd geleden stond in een krant een artikel een artikel van een Mevrouw, wier man was overleden. Zij had bij de opgave van bezittingen, box 3 als uitgangspunt genomen de overlijdensdatum van haar echtgenoot, werd aanvankelijk niet geaccepteerd door de belastingdienst. Zj zocht het hogerop en werd in het gelijkgsteld, wat haar een financieel voordeel opleverde.
Heeft iemand soms dit artikel gelezen en kan mij op weg helpen ?
Nader kan ik mij niet uitdrukken.
Dank bij voorbaat, met vriendelijke groet, Tinus