BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Bonus uitbetaling na baanwisseling

Bijdrage door gebruiker
24-02-2019
9 reacties
Beste lezers,

Na 1 jaar in dienst te zijn geweest bij mijn vorige werkgever, besloot ik om mijn 1 jarige contract vanwege rechtswege te laten aflopen en in te gaan op het aanbod van mijn huidige werkgever.

Mijn arbeidscontract liep af per 31 januari 2019.

Vorige week heeft mijn ex -werkgever bekend gemaakt dat het bedrijf het afgelopen jaar zo goed gepresteerd, dat elke medewerker een bonus uitbetaald krijgt. Voorwaarde is dat je 1 september 2018 in rechtstreeks in dienst moet zijn geweest bij het bedrijf.

Dat is bij mij het geval. Mijn vraag aan u is: Kan ik aanspraak maken op deze bonus, aangezien ik een vol jaar (rechtstreeks) in dienst ben geweest bij dit bedrijf en dus ook heb bijgedragen aan de goede prestaties?

Graag hoor ik van u.



Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)