Voor onze bruiloft een Bongo-bon gekregen. Dit bleek een tegoed bon voor een bongo bon te zijn, dus eerst inwisselen tegen een bongo-bon. Toen een hotel uitzoeken. Was te duur allemaal dus het bedrag ge-upgrade. Bedrag was uiteindelijk hoger dan dat ik direct zou boeken bij het hotel.. maarja zij moeten ook wat verdienen.. Op vrijdagavond na een lange reis bij Fletcher hotel Leiden aangekomen. Daar Bleek onze boeking door Bongo geannuleerd. Hotel kon er niets aan doen dus dikke pech. Bongo niet bereikbaar (alleen ma. vr. tussen 10.00 en 17.00, want ja je verkoopt veel weekendjes weg dan wil je niet gestoord worden in het weekend he..). Hele weekend verpest, zelf een hotelkamer moeten boeken/betalen die nacht, en zie nu je geld maar eens terug te krijgen. Want een nieuwe bon wens ik absoluut (nooit) meer. wat een aanfluiting. Nijgt naar oplichting. Doe het nooit, koop het niet, geeft het niet cadeau, alleen maar ellende en gedoe. Nu is de vraag: heb ik als consument recht op terugbetaling van het volledige bedrag aan bonnen? Ik wens namelijk geen tegoedbon van dit malifide bedrijf/wil niets meer met ze te maken hebben.