Ik koop 3 x een luchtreiniger via Bol.com
1 x defect bij aankomst en retour en geen probleem
2 x blijken de andere defect na enige tijd, door inbranden van de UV lamp in het Hepafilter
mail en meld het euvel en kom tot akkoord met Bol.com klantenservice en stuur naar hun opgegeven adres en BEWAAR mijn recu per verzonden zending, alwaar bij als bescheiden kopie van facturen en verhaal over defect.
Bol.com betaald 1 retour en beweerd andere niet te kunnen vinden, ik stuur desgevraagd kopie op van recu van verzenden van postkantoor en hoor niets na weken van mailen en telefoneren blijft maar 1 vergoed. Nu na weer mailen en bellen moet ik kopie opsturen van bankafschrift teneinde alweer te bewijzen dat ik wel opgestuurd en betaald heb. Ik heb ook dit gedaan maar Bol.com blijft kennelijk weigeren, moet ik voor E 60,00 nu naar een dure advocaat teneinde Bol.com klantenservice te houden aan hun afspraak mijn geld te retourneren en ik heb bewijzen van bankafschrift, facturen en recu van verzenden al aan Bol.com klantenservice gestuurd. Wie heeft voor mij nog een goed advies, aub ?