mijn boete.s . liggen bij de deurwaarden waar ik nu al meer dan 2 jaar aan betaal maar sturen het steeds terug naar cjib omdat 1 boete niet binnen 6 maanden afbetaald is ze zeggen dat elke boete die open staat binnen 6 maanden betaald moet zijn bij de deurwaarden waarom heb ik dan een regeling met de deurwaarden en het cjib stuurt het naar de politie en die willen nu een wielkem op de auto doen en mij in gijseling nemen