BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

boeken van "van Dijk educatie

Bijdrage door gebruiker
08-09-2014
12 reacties
Ik heb voor mijn dochter boeken besteld bij van Dijk Educatie. Op de website stond dat de levering binnen 3 werkdagen zou plaatsvinden. Dus niet. Bel vervolgens met de klantenservice en zij konden mij geen antwoord geven op mijn vraag wanneer ik ze wel kon verwachten. Heb mijn ontevredeheid aangegeven dat ze zich niet houden aan de beloftes op internet. Heb dus een klacht via klacht.nl gedaan. Daar zie ik tot mijn verbazing dat ik een van zoveelste ben met dit probleem. Ik kreeg op dat moment gelijk response van "van Dijk Educatie" dat de levering zo spoedig mogelijk zou plaatsvinden en vroegen mij om op klacht.nl aan te geven dat het probleem opgelost was. Krijg ik de boeken eindelijk binnen, blijkt dat een paar van de boeken 2e hands waren. (terwijl je voor nieuwe boeken betaald). Geef dat per email aan en krijg als antwoord:

Beste Zahra,

Je kunt bij het plaatsen van een bestelling helaas niet aangeven dat je nieuwe of gebruikte boeken wil ontvangen.

Wij leveren eerst gebruikte boeken, zolang de voorraad strekt. Daarna gaan wij over tot het verzenden van nieuwe exemplaren.

Bij het plaatsen van de bestelling betaal je voor de nieuwprijs van de boeken. Als je een gebruikt exemplaar hebt ontvangen, krijg je na levering één derde deel van de nieuwprijs retour.



Kan dit zomaar? Als ik 2e handse boeken wilde ging ik wel naar marktplaats of bol.com waar ik overigens achteraf goedkoper uit zou zijn. Ik voel mj behoorlijk besodemietert en bedrogen. Kan iemand mij aangeven wat te doen, want blijkt dat ik niet de enige ben. Zo is voor van Dijk makkelijk geld verdienen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.