Beste,
Mijn ouders hebben een Stamrecht BV. Deze staat nog op mijn adres geregistreerd. Mijn ouders huren een kamer van mij. Het geld bij hun is op. Ze hebben nog een aantal eigendommen. (bed, tv, auto enzovoort)
Nu hebben ze een verzuimboete gekregen omdat ze geen aangifte kunnen doen. Geld is op.
Als een deurwaarder komt, mogen ze mijn eigendommen dan ook meenemen? Ik heb wel een akte waar duidelijk onze eigendommen instaan. Hoe met eenn bodembeslag?
Alvast bedankt.