hallo pas geleden ,had ik mijn huis verkocht ,althans dat dacht ik ..Bleek dat de nieuwe kopers een negatieve bkr registratie te hadden .dus geen hypotheek.Balen voor mij . wil nu wel ff weten waarom dit is fout geaan .blijkt dat ze een A [achterstand] code 2 hebben .Code 2 staat voor: dat het [restant] vorderingsbedrag direc t opeisbaar is gesteld [althans volgens de site van BKR ]Maar wat betekend dit precies [direct opeisbaar ] is dat dat er een incasso bureau is ingeschakeld?wie kan mij deze vraag betantwoorden?grt