Ruim anderhalf jaar terug kochten wij een herenhorloge van Guess bij de Bijenkorf. Guess biedt zelf wereldwijd 10 jaar garantie. De Bijenkorf bood er één.Ruim 1 jaar na de aankoopdatum is het horloge kapot. Het horloge is weining gedragen, vermoedelijk betreft het hier het uurwerk. Vervanging batterij bood geen soelaas.Op 2 juli 2008 heb ik het horloge bij de Bijenkorf ingeleverd voor reparatie. Ik zou binnen 1 week een bericht krijgen als er kosten waren verbonden aan een reparatie. -Wat overigens vreemd zou zijn, gezien het garantiebeleid van Guess zelf, maar dat terzjde- Inmiddels zijn wij 2 maanden verder. Ik heb van de Bijenkorf nog geen reactie ontvangen. Telkens als wij zelf contact opnemen met de Bijenkorf dan worden we weggestuurd met dooddoeners als problemen met de reparateur, vakantie blahdieblah. Dat is pure onzin natuurlijk. Ik heb niets te maken met de reparateur. Ik heb het horloge ingeleverd bij de Bijenkorf en ik ben het wachten zat!!Wat zijn mijn rechten en wat is volgens u klantenservice?