Ik kan waarschijnlijk een andere baan voor enkele uren in de week erbij krijgen. Nu ben ik in mijn huidige baan ingeschaald in de hoogste periodiek, maar mijn event. nieuwe werkgever wil mij alleen maar inschalen in periodiek 2 omdat ik nog maar 2 jaar gediplomeerd en 2 jaar in het betreffende vak ervaring heb. Mijnalgemene werkervaring is veel meer en vandaar ook dat mijn huidige werkgever mij in de hoogste schaal heeft ingedeeld.Beide banen vallen onder dezelfde CAO. Kan dat, dat ze minder willen betalen dan ik nu verdien?