Mag de postcodeloterij voor extra trekkingen (in dit geval nr 13 ) je laten bijbetalen of anders uitsluiten?
Ik vind het vreemd dat ondanks mijn jarenlange lid zijn (en toen voor de alle gangbare trekkingen meedeed) er door de postcode loterij nu ineens extra trekkingen bedacht worden waarvoor je dan op je huidige loten bij moet betalen. Doe je dit niet (ze sturen er een brief of drie over) dan val je bij "winnen" op je lot buiten de boot.
Slim van ze dat wel. Vooral de communicatie er omheen. Maar waar houd het op? Mijn boerenverstand en rechtsgevoel zegt: " Ik doe al mee of jullie nou 10 trekkingen of 20 trekkingen besluiten te doen" Hoever zit ik er naast? Of heb ik hier een punt? Wie weet het antwoord? Mag dit zomaar?