De laatste weken hoor je de regering geld geven aan landen waar een ramp is gebeurd, meedoen aan "oorlogen" (kon geen ander woord er voor vinden) het geld geven aan een noodfonds. Maar hoe gaan we dat nu allemaal betalen, nu we hier in Nederland aan het bezuinigen zijn op dingen die de mensen hard nodig hebben en dan heb ik het vooral over de gehandicapten in de samenleving. Hoe kunnen ze dit aan ons verkopen, ikzelf ben hier aardig pist off over.