BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bezorging Vara gids

Bijdrage door gebruiker
17-08-2025
393 keer bekeken
9 reacties

in december 2024 werd de gids nog enigszins op tijd bezorgd. Nadien niet meer en heb ik bijna wekelijks moeten vragen om toezending van een 2e exemplaar. Heel vervelend (en ik weet vd problemen bij Post

Nl, maar ik ben klant Bnn/Vara). Tegenwoordig is het zelfs zo dat het 2e exemplaar niet geleverd/niet bezorgd wordt en ik maar een los nummer koop bij de plaatselijke Bruna.

Geen halszaak, wel zeer ergerlijk, mede omdat Bnn/Vara nooit ook maar een keertje sorry zegt, laat staan een korting aanbiedt op het abonnementsgeld. En nogmaals het gaat niet om een incident maar om een structureel iets inmiddels. Ik overweeg mijn abonnement bij Bnn/Vara op te zeggen omdat ik het zat ben om (buiten de gesprekskosten) elke keer dubbel te betalen voor een niet geleverde gids. Een oplossing Bnn/Vara?

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.