BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bezorging van mijn krant (AD) kennelijk onmogelijk!

Bijdrage door gebruiker
23-04-2007
2 reacties

Ik heb onlangs een adreswijziging doorgegeven om mijn krant (het Algemeen Dagblad) ergens anders te laten bezorgen. Ik heb keurig vooruit betaald, maar nu na6 weken heb ik nog geen één krant in mijn brievenbus gezien. (Overigens wél een brief van het AD met nieuwe aanbiedingen!!)Ik heb de afgelopen 3 weken al 5x gebeld met hun klantenservice die me elke keer afschepen met 'we nemen het in behandeling' en 'we zullen er zo spoedig mogelijk wat aan doen'.

Ik heb vandaag gevraagd of er iemand is die ik kan spreken die wel iets voor elkaar kan krijgen, maar dat was helaas niet mogelijk.

Mijn vraag: Weet iemand hoe ik dit probleem kan aanpakken? Ik heb namelijk geen idee hoe ik iemand anders bij het AD kan bereiken of meer kan doen dan elke keer weer geconfronteerd worden met de incompentie van de klantenservice of wie dan ook die hier verantwoordelijk voor is.Mijn dank is groot voortips hiervoor.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.