Geachte heer/mevrouw,Volgende situatie doet zich voor:Vrijdag 10 augustus: Selektvracht Depot Amsterdam-West laat een briefje achter dat wij niet thuis waren en het pakket de volgende dag bezorgd wordtZaterdag 11 augustus: pakket wordt niet bezorgd (de hele dag thuis gezeten)Maandag 13 augustus: gebeld met de klantenservice aangezien het nummer vermeld op het achtergelaten briefje continue een ingesprekstoon gaf. Klantenservice geeft aan dat er drie pakketten bij mij afgeleverd gaan worden, alle drie van de Deutsche post.Dinsdag 14 Augustus; 1 pakket wordt afgeleverd, de koerier vermeldt bij navraag bij hem dat dit het enige pakket voor dit adres is.Woensdag 15 augustus's ochtends vroeg, ik bel weer met de klantenservice: de dame aan delijn geeft aan dat ik toch echt alle pakketten gehad zou moeten hebben,als ik enigzins verontwaardigd reageer, zegt ze me toe een onderzoek testarten en ook de deutsche post hiervan op de hoogte te stellen.Donderdag 16 augustus,einde middag: nog niks binnen en dit pakket vertegenwoordigt tochongeveer een waarde van Euro 200 - ik bel maar weer. de dame van deklantenservice weet te vermelden dat het depot heeft gereageerd dat ermaar twee pakketten waren en niet drie (ze hadden 1 pakket 2 maalgescanned? vreemd?). het depot heeft echter geen antworrd gegeven op devraag naar het grote pakket wat ik verwacht. de dame van deklantenservice zegt toe weer een schriftelijke vraag aan het depothierover te sturen en verwacht einde volgende week antwoord .Vrijdag 17 augustus:ik tik op de website van DHL/deutsche post het pakketnummer in welkemij door de verzender is gegeven, wat blijkt, het geeft de status"succesvol afgeleverd', ik bel Deutsche Post - zij geven aan dat dezestatus door Selektvracht aan hen is gegeven en een onderzoek alleendoor de verzender kan worden gestart. Voorlopig gaan zij ervan uit dathet gewoon bezorgd is.Had ik niet meerdere goederen inDuitsland besteld, en daardoor contact in het begin van de week metSelektvracht gehad, dan had ik niet eens geweten dat het verdwenenpakket in kwestie bij hen moet liggen in het depot Amsterdam-West.Het flauwe van de zaak is dat ze naar Deutsche post (hunopdrachtgever) net doen alsof alle pakketten bezorgd zijn en deverzender nu denkt dat ik het pakket al in mijn bezit heb. Wat kan ik doen? Aangifte van Diefstal?Bij voorbaat dank.Groet - Alex