In de uitzending van Kassa van 22 mei ( dus vandaag,) gezien dat er weer een gedupeerder van Editie Enigma een klacht voor de BELBUS had.betr, deurwaarder Jansen en Jansen ,voor de openstaande en onterechte rekening, van een abonn.,,,,De ombudsman was er bij. op hun Kantoor. En de rekening is ingetrokken..Dus Ik zou iedereen aanraden om het NIET TE BETALEN, Ik ga ook weer een brief schrijven aan EE en ik betaal NIET want het is een Gemeene TRUC van hun... Maar FELIX MEURDER heeft ook gezegd naar DEN HAAG schrijven.
Maar weet iemand naar wie ik moet schrijven.....en laten we met z.n allen EE een proces aandoen . WIE doet er mee. want met z.n allen staan we sterk,,,,
Graag bericht hierover,,