BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Betalingen aan Newchic

Bijdrage door gebruiker
08-05-2019
6 reacties
Op 20 januari schoenen besteld bij Newchic. Bedrag van € 62.10 overgemaakt via Ideal naar Newchic via betalingsplatform Adyen. Bestelling werd gecancelled omdat betaling niet aankwam, maar is wel van mijn rekening afgeschreven. Newchic zegt dat het bedrag wordt vastgehouden door de issuing bank. Ik heb ING en Adyen gebeld en zij zeggen dat de betaling correct is verlopen en heb daar ook schriftelijke bevestigingen van. Ik heb alle schriftelijke verklaringen en bewijzen aan Newchic gemailed maar zij blijven beweren dat zij het bedrag niet ontvangen hebben. Wat kan ik nu nog meer doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.