Ik heb via E-bay een drumstel gekocht, dat drumstel moet echter uit Spanje komen. Met de verkopende partij heb ik afgespoken dat TNT de bezorging gaat doen en dat ik onder rembours het drumsstel zal ontvangen. De verkopende partij heeft het drumstel aangeboden bij TNT en ik heb een email ontvangen van TNT dat ik het geld dien over te maken op een tussen rekening van TNT in Romenie? Verdacht dat ik dus ik bellen met de klantenservice van TNT. Daar vertellen ze mij dat het correct is en dat ik geld dien over te maken op de rekening die staat beschreven in de e-mail, het geld moet ik overmaken via het postkantoor waar ze speciale formulieren hebben. Vervolgens krijg ik dan een nummer die ik moet faxen naar TNT en zij gaan dan over tot het vervoeren van de goederen. Zodra ik de goederen heb en akkoord heb gegeven, zorgen zij dat het geld bij de verkopende partij komt. Dus zo gezegd zo gedaan. Nu krijg ik echter de melding van TNT dat ze het nummer van mij hebben ontvangen dat dat nummer correct is, maar dat ze geld niet kunnen lokaliseren. Ze gaan dus niet over tot het vervoeren van de goederen en ik ben mijn geld kwijt!!! Is het niet de verantwoordelijkheid van TNT dat geld "weg" is? Het kan toch niet waar zijn dat ik en geen drumstel krijg en geen geld meer heb?