Wij zijn op 23 februari overgestapt naar essent ,toen kregen wij een mail dat het bedrag per 4 april van onze rekening zou worden gehaald,tot onze stomme verbazing werd op 4 maart het bedrag van onze rekening gehaald,na tel.contact met één van medewerkers kon ik het bedrag terug halen wat ik ook heb gedaan als het teruggestort was moest ik even bellen en dan zou het betaalmoment naar het einde van de maand worden verplaatst,nu krijg ik te horen dat er 2 maal het bedrag afgehaald word omdat er een vergissing is gemaakt,ik heb het idee dat er hier iets niet klopt waarom moeten we ineens 2 maal betalen terwijl er toch duidelijk in de mail staat 4 april.