Een vraag waarop iemand misschien een antwoord weet:
Ik heb een bestelling bij een internetwinkel gedaan waarbij ik heb gekozen voor betaling achteraf (binnen 14 dagen) via acceptgiro, dit tegen extra kosten. Nu blijkt mijn bestelling bij aankomst defect te zijn en kan ik via een RMA de bestelling retourneren waarbij ik wederom verzendkosten moet betalen. Heel het proces kan 14 dagen in beslag nemen, controle van het product etc, maar verwacht men wel van mij dat ik de bestelling betaal aangezien deze via AfterPay verloopt en niet meer in de handen is van de internetwinkel. Graag wil ik de acceptgiro pas voldoen wanneer ik mijn bestelling in goede orde opnieuw ontvang. Juist voor dit soort voorvallen kies ik voor acceptgiro betaling (tegen extra kosten). Sta ik in mijn recht?