Ik verhuisde naar een andere woning en stelde alle instellingen hiervan op de hoogte. Ik ging zelf naar het postkantoor en vulde een kaartje in met het nieuw adres . Zodat zij alle post naar dat adres zouden doorsturen voor het geval ik nog post op dat adres kreeg. Wat bleek na enige tijd dat ik plotseling een aanmaning kreeg van een postorder bedrijf van een niet betaalde nota. Zij hadden mij een stel onderbroeken gestuurd tot 2 x toe en ik de rekening niet had betaald. Ik belde naar ze toe en zei dat ik wel wil betalen maar moest die onderbroeken wel krijgen . Ik zei ze nog dat ik verhuisd ben en niets heb ontvangen. Nu na jaren krijg ik plotseling brieven van een incassobureau met aanmaningen dat ik moet betalen. De broeken kosten zo € 15.00 en krijg nu een rekening van € 160.00 voorgeschoteld. Ik heb nog gevraagd naar het adres van het bedrijf mmaar het bureau wil mij dat niet geven. Kunt U mij zeggen wat ik moet doen betalen of het gewoon laten?