Een (heel) aantal maanden terug kreeg ik van Baumhhouse GmbH (een leverancier van o.a. birkenstock slippers vanuit Duitsland) slippers thuis gestuurd die ik nooit besteld had. Na heel veel moeite had ik ze eindelijk aan de telefoon en werd mij verteld dat ik ze zonder probleem terug kon sturen en de verzendkosten terug zou krijgen. Dat deed ik, kreeg de verzendkosten terug en gooide het bewijs van versturing dus weg. Na enkele weken kreeg ik echter een herinnering van betaling van deze slippers. omdatdit bedrijfnogal lastig te bereikenis via de telefoon (alleenvan 9 tot 1 uur 's ochtends en dan is vaak de telefoon ook nog onbezet) heb ik ze een mail gestuurd. Hier kreeg ik verder geen antwoord op, dus ik nam aan dat het geregeld was. Nu (weer weken/maanden) later krijg ik opnieuw een herinnering, dit keer met de dreiging dat als ik binnen 2 weken niet betaal, zij gerechtelijk stappen zullen nemen en waarvan ik de kosten zou moeten betalen. Behalve mijn bankafschrift waarop de terugbetaling van de verzendkosten staat, heb ik verder geen bewijs. Ik probeer ze uiteraard te bellen, maar dat heeft tot nu toe niet veel succes gehad. Wat kan ik nu al beste doen?