Mag en kan een gastouderbureau geld vragen voor een jaaropgaaf?
Ik heb bemiddelingskosten betaald. Het gastouderbureau is opgeheven (sinds april 2010). Regeltante heeft aangegeven een mail hierover te hebben gestuurd. Deze mail lees ik niet meer omdat ik sinds vorig jaar geen gebruik meer maak van regeltante.nl. Zij gaven ook aan een nieuwsbrief te hebben verstuurd, deze heb ik nooit ontvangen. Ik kon mijn gegevens beheren en een jaaropgaaf printen via een inlogcode. Dat kan dus niet meer en nu vraagt regeltante.nl € 45 voor een jaaropgaaf. Los van het feit dat ik het zeer onklantvriendelijk vind vraag ik mij af of dit mag en kan?