BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

betalen ja of nee?

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
24-02-2006
  •  
2 antwoorden
  •  

Mijn c.v.ketel was defect. Hiervoor is er 7 keer een monteur langs geweest. Ik heb op hun advies eerst een nieuwe thermostaat gemonteerd. Daarna zijn er nog verschillende onderdelen door hen vervangen maar de klachten bleven. Uiteindelijk is er een nieuwe printplaat in gezet en zijn de problemen verholpen. Ik krijg nu een rekening voorALLEvervangen onderdelen die niet de oorzaak van het probleem zijn geweest. Ben ik nu verplicht deze rekening toch te betalen en dus eigenlijk voor hun gebrek aan vakmanschap?

Ik had nog gevraagd of het niet aan de elktronica kon liggen naar die ging NOOITkapot volgens hen!!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.