Hallo, een kennis van mij is 5 jaar geleden bij zijn vriendin weggegaan uit een flat die eerst op zijn naam stond, maar op dat moment is overgeschreven op haar naam.
Nu blijkt achteraf dat zij de energiekosten op zijn naam heeft laten staan en 1500 euro niet betaald heeft.
Inmiddels is zij naar het buitenland vertrokken.
Ze had tot dan een betalings regeling, waar zij zich nu niet meer aan houdt.
De maatschappij verhaalt nu het openstaande bedrag op mijn kennis. Hij heeft inmiddels aan kunnen tonen dat hij een ander leven heeft opgebouwd en daar allang niet meer woont. De energie maatschappij gelooft hem, maar willen toch het geld zien.
Kan hij hier nog iets aan doen?