Het gaat over Evides(water)
Ik wil per maand betalen maar dat kan alleen volgens hun automatisch.
Ik wil zelf bepalen hoe ik betaal.
Per acceptgiro of per ideal.
Dit kan niet volgens hun en ik heb er vaak discussies over gehad.
Of per maand kan je automatisch betalen of gelijk voor 3 maanden per acceptgiro.
Dat is voor mij teveel.
Als je niet op tijd betaald(het kwartaalbedrag) krijg je gelijk € 15,- er bovenop.
Mag dit wel wettelijk en ik kan toch zelf per maand per acceptgiro of ideal betalen?
Ik betaal wel online bij het energiebedrijf dus het kan wel.
Bovendien krijg ik op mijn jaarafrekening dan €14,- euro korting.
Graag uw reactie