BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

betaald voor niet geleverder artikelen

Bijdrage door gebruiker
24-05-2007
2 reacties

begin maart heb ik 22 artikelen bij bonprix.nl besteld. Daarvoor moest ik mijn creditcardnummer opgeven. Ik had al eerder bij bonprix besteld, zonder problemen. Ik heb van deze bestelling een bevestigingsemail gehad met alle artikelen daarin genoemd. Net zoals de vorige keer was de levertijd vrij lang. Toen werden er ook veel artikelen nageleverd, maar dat stond altijd aangegeven op de bon van de al wel geleverde artikelen. dat was nu niet het geval en ik mailde de klantenservice van bonprix wanneer de overige artikelen geleverd zouden worden.

zij gaven aan dat er 4 artikelen zijn geleverd (het waren er vijf) en dat dat alles was. ik mailde dat ik 22 artikelen had besteld zie bevestigingsemail) en dat ik er 5 had ontvangen. Ondertussen was wel de betaling voor 22 artikelen van mijn rekening afgeschreven. De beatwoording van de email gaat erg traag: er gaat minstens twee weken voorbij voordat er een antwoord komt, dat meestal geen antwoord op mijn vraag is...

half april is men er achter dat het pakket waarschijnlijk vermist is en pas als ik een formulier heb ingevuld kunnen zij verdere actie ondernemen (ondertussen staat 342 euro van mij ten onrechte op hun rekening). Dit formulier ontvang is pas 11 dagen later. ik vul het in en stuur het dezelfde dag nog op. Op het formulie heb ik aangegeven dat ik de artikelen alsnog zou willen ontvangen (dat had ik ook al eerder aangegeven en emails). vervolgs krijg ik geen zinnige reactie meer van bonprix. Als ik aandring op spoed ('of geld terug 'of artikelen leveren binnen een bepaalde termein) is de reactie dat ze eerst het formulier van mij moeten hebben. dat hadden ze toen al een week binnen! dat mail ik hen en hier komt alleen een bevestigingemail op als reactie. na een week komt een email dat de server niet operationeel is, ze hopen zo spoedig mogelijk blablabla

4 dagen nadat de server weer operationeel zou zijn mail ik dat ik er geen vetrouwen meer in heb en dat ik geen artikelen meer wens te ontvangen en het onterecht teveel geinde geld terugeis. Hierop is tot nu toe nog alleen een bevestigingemail gekomen...

hoe kan ik bonprix aanzetten tot actie en mijn geld terugvorderen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.