BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bestelling van website voldoet niet aan de verwachting

Bijdrage door gebruiker
24-06-2008
15 reacties

Hoi Allemaal,ik heb vorige week bij een website voor mij en mijn vrienden 4 bierpullen besteld met een gravering erop. De levering was zeer snel echter de uitlijning van de gravering verschilt per pul. Daarnaast zit de gravering op een slechte positie. Hij zit namelijk precies over een glasnaad heen. Dit is niet mooi.Het bedrijf zegt 17 jaar ervaring te hebben en zeggen dat ze een goed product hebben afgeleverd. Is het niet zo dat ze me hadden informeren over de positie van de gravering. Ik had er niet bij nagedacht maar het bedrijf met 17 jaar ervaring had dit toch moeten weten en er bij mij navraag over moeten doen?Groeten,Jeroen

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.