BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Bestelling niet ontvangen , Wehkamp beweerd van wel.

Bijdrage door gebruiker
16-09-2013
13 reacties
Beste Lezers,

Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.

Eind Juni besloot ik een camera te bestellen bij Wehkamp.
Na de bestelling gedaan te hebben besloot ik een ander model te kiezen maar helaas kon ik de andere niet meer cancelen.
Hierdoor stonden dus 2 camera's op mijn naam.
Al snel ontving ik een telefoontje van Wehkamp dat ik een nieuwe klant was en ze mij daarom de bestelling niet toe zouden sturen.
In plaats daarvan zou ik een brief ontvangen die ik moest afwachten.
Aangezien ik een hoop gedoe wilde voorkomen en eigenlijk geen geduld had besloot ik de camera diezelfde avond te kopen bij de Mediamarkt.

De volgende dag ontving ik de brief en hierin stond dat ik telefonisch contact moest opnemen om enkele vragen te beantwoorden.
Ik heb gemaild dat ik voorzien was en dit was geen probleem.
Als ik de brief zou negeren en geen contact op zou nemen dan werd de bestelling automatisch gecanceld.
Zo gezegd zo gedaan.

De bestelling hield ik toch in de gaten en al snel zag ik dat hij "onderweg" was.
Opnieuw telefonisch contact gezocht met Wehkamp maar volgens hun was dit niet mogelijk gezien ik eerst moest reageren op de brief.

Bijna 2 maanden later ontvang ik een acceptgiro.
Ik moet betalen voor de 2 camera's.
Direct contact gezocht en ze zouden het 1 en ander uitzoeken.
De bestelling mocht niet bij de buren geleverd worden en er moest een handtekening voor ontvangst geplaatst worden.

Na enige tijd niets gehoord te hebben weer opnieuw een herinnering.
Opnieuw contact gezocht en ze zouden Selektvracht afwachten en mij het bewijs van aflevering sturen.

Nou oke , die komt toch niet...Dacht ik.

Tot ik een mail ontvang van Wehkamp.
De bestelling is afgeleverd op mijn adres en er zit inderdaad een handtekening bij.
Nouja , mijn achternaam gekrabbeld in een totaal ander handschrift.
Zo zou ik nooit een handtekening plaatsen en deze is dus gezet door Selektvracht zelf.

Echter blijven ze volhouden dat het hier afgeleverd is en ik hiervoor getekend heb.
Dan heeft de hond zeker getekend want ik heb hier immers niemand aan de deur gezien.

Wat kan ik hier nu mee?

Alvast bedankt.

Groeten , Jacqueline

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)