Hallo,Heb eind vorig jaar een telefonisch een houtkachel besteld bij een internetwinkel.De communicatie liep hier al vrij moeilijk maar kreeg uiteindelijk een orderbevestiging per mail die ik per mail ook bevestigt heb.De planning stuurde mij vervolgens een mail dat de kachel op 30 januari tussen 13:00-17:00 op mijn nieuwe adres zou worden gebracht.Moest dan contant afrekenen met de chauffeur.Tot op de dag van vandaag nog niets mogen ontvangen (gelukkig ook niets betaald).Meerdere keren gebeld en gemaild maar geen enkele reactie.Wordt ik gisteren(1 februari) opeens op een oud mobiel nummer wat nog ergens in het telefoonboek staat gebeld terwijl ik mijn huidige nummer heb doorgegeven, dat iemand met een pallet voor mijn deur staat. Dit blijkt echter nog op mijn oude adres te zijn terwijl ik nog duidelijk heb doorgegeven dat het naar mijn nieuwe adres moest!Ik heb nu heel erg mijn twijfels bij dit bedrijf en wil eigenlijk van de koop afzien.Kan ik dit nu ongestraft doen? Tenslotte is de leverancier de afspraak niet nagekomen.Kan de kachel namelijk ook bestellen bij degene die het rookkanaal gaat plaatsen en daar heb ik veel meer vertrouwen in.