BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bestelling Bonprix

Bijdrage door gebruiker
21-12-2011
52 reacties
Hallo,

Ik heb een aantal maanden een bestelling gedaan bij Bonprix. Ik had een jurkje besteld maar kreeg hempjes toegestuurd. Deze verkeerde bestelling kon ik retour sturen en heb alsog het jurkje ontvangen dat ik al via Ideal betaald heb. Maar goed 2 maanden later krijg ik aanmaning van Bonprix dat ik nog een bedrag open heb staan en ze dreigen met een incasso bureau voor het artikel dat men verkeerd geleverd heeft. Ze hebben het niet terug gekregen zeggen ze... het is erg dom van mij maar de retourbon heb ik inmiddels niet meer en bij het postkantoor kunnen ze niks doen zonder ordernummer.... Dus ik heb gebeld en ik moet een formulier invullen waarbij ik verklaar dat ik het artikel teruggestuurd heb maar de bon niet meer heb. Nu hebben ze als bewijs vast ook het telefoon gesprek, want hij vroeg me nadrukkelijk "heeft u het artikel ontvangen" "is dit uw naam, telefoonnummer"etc etc Wat kan ik nu het beste doen? Gewoon betalen voor iets wat ik niet besteld en retour gezonden heb? Staan ze in hun recht om het bedrag plus de incassokosten te vorderen?. Pfff ik weet dat het dom is om de bon niet langer te bewaren maar het was een lullig jurkje van 25 euro en de incassokosten zijn 40 euro kassa als ik niet betaal...

Zoek op Bonprix op het net hoeveel mensen al zijn opgelicht.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.