BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

best of home shopping

Bijdrage door gebruiker
20-06-2008
1 reactie

ik heb vorig jaar de legmagic besteld. In september hebben zij het bedrag van mijn girorekening geincasseerd. Het artikel is twee keer bezorgd op tijden dat ik afwezig was. Ik heb na mijn verhuizing gebeld of ik het product alsnog bezorgd kon krijgen. Dat zou uitgezocht worden. Kort daarna krijg ik een incassobureau aan de telefoon hierover dat ik niet betaald zou hebben. Ik heb een kopie opgestuurd en heb nooit meer wat gehoord. Ik heb toen maar weer gebeld waarom ik het product niet bezorgd krijgt zal nogmaals uitgezocht worden. Uiteindelijk heb ik begin april hen een brief gestuurd met een kopie van de incasso. Wederom krijg ik daar geen antwoord op.

Ik heb een rechtsbijstand en heb hen gebeld; zij kunnen mij niet helpen omdat het om een bedrag van onder de €100 gaat.

Ik weet nu niet meer wat ik moet doen. Wie kan mij hier advies over geven?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.