Mijn laatste twee maandsallarissen zijn niet uitbetaald. Inmiddels mijn onslag gehad omdat het bedrijf in financiele nood verkeerd. Wel ben ik nog in het bezit van bedrijfsauto. Deze moet ik deze week inleveren. Nu is mijn vraag; Kan ik beslag laten leggen op deze auto?