BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

beschadigde goederen geleverd

Bijdrage door gebruiker
30-10-2014
3 reacties
Een goed verpakte vaas is verstuurd via Kiala. Op alle kanten vermeld: 'breekbaar'. Doos kwam gehavend aan en vaas bleek in vele stukken: kapot. Hiermee moet gesmeten zijn.
Klacht ingediend. Antwoord: op de website staat vermeld dat via Kiala geen breekbare spullen verzonden kunnen worden.
Geen schadevergoeding derhalve.
Ik denk dat maar heel weinig mensen hiervan op de hoogte zijn en ben van mening dat men dit pakket ook niet had moeten aannemen als er zo duidelijk 'breekbaar'op staat vermeld.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.