BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bereikbaarheid Post.nl voor klachten en service voor pakketten

Bijdrage door gebruiker
26-06-2011
17 reacties
Slechte bereikbaarheid voor klachten en service van Post.nl zowel telefonisch of via internet.
Heb volgende e-mail aan de webmaster van Post.nl gestuurd.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo,

Pakketten uit Engeland komen al in geen 3 maanden meer aan op de bestemming.
Heb al 7 pakketten onderweg, die tot nog toe niet aangekomen zijn.

Telefonisch een klacht indienen bij jullie is onmogelijk.
Oftewel krijg je niemand aan de lijn, of je komt automatisch in het verkeerde menu terecht, of je moet een ander nummer bellen waar ze je vervolgens ook niet kunnen helpen.

De site van jullie zit vol fouten een klacht over een pakket indienen loopt tegen een onbereikbare pagina aan.

Kortom het is knap waardeloos met Post.nl

Ik hoop dat dit e-mailtje nog beantwoord word.

P.S. Een kopie van deze e-mail gaat naar de consumentenprogramma’s Radar en Kassa.

Groetjes,

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie hier verbetering in krijgen ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.