BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

bereikbaarheid Intrum Justitia

Bijdrage door gebruiker
05-07-2008
11 reacties

Afgelopen week ontving ik een incasso brief van Intrum Justitia, ten bedrage van ruim E600. Wanneer dit bedrag niet binnen 7 dagen betaald zou zijn, zou daags erop een deurwaarder mij met een bezoek komen verblijden. Deze incasso staat op naam van de vorige bewoner van mijn (huur)huis, deze man is echter 2 jaar geleden overleden, vlak voordat wij in het huis kwamen wonen. Nu heb ik 5 maal het incassobureau proberen te bellen. 5 maal heb ik 12 minuten in de wacht gestaan, na twaalf minuten werd mij verteld dat het erg druk is en vanwege de lange wachttijd de verbinden wordt verbroken. Niet te bereiken dus. Misschien dat het inderdaad druk was, maar ik heb op verschillende tijden (ochtend, middag, avond, en zelfs op zaterdag) proberen te bellen, maar het maakt geen verschil. Nu maakt het voor mij persoonlijk niet uit, ik heb zoiets van:laat die deurwaarder maar komen, ik heb er toch niets mee te maken. Maar ik kan me voorstellen, dat mensen die een dergelijke incasso ontvangen, veelal met betalingsproblemen te kampen hebben. Nu worden zij, behalve met de betalingsproblemen, ook nog eens opgezadeld met een torenhoge telefoonrekening, omdat zij het incassobureau niet te pakken krijgen!!!!Ik vind het daadwerkelijk te belachelijk voor woorden. Zijn er meer mensen die tegen dit probleem aanlopen bij Intrum, of bel ik inderdaad op ongelukkige tijden???

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.