Samen met mijn moeder verhuis ik binnenkort van 2 huizen naar 1 meer dan de helft van het werk nog gedaan moet wordenhuis. Mijn moeder heeft haar huis al verkocht en heeft haar inboedel bij een verhuizer op laten slaan. Dit is dezelfde verhuizer welke onze 2inboedels tegelijkertijd naar het nieuwe huis zal verhuizen, deze heeft voor deze complete verhuizingeen offerte uitgebracht. Na 1 huis dus te hebben leeg gehaald stuurt hij een complete factuur terwijl meer dan 50% v/h werk nog gedaan moet worden.
Is dit correct?