BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Belastingdienst weigert gevraagde hulp te geven.

Bijdrage door gebruiker
10-03-2010
5 reacties
Makkelijker kunnen we het niet maken. Mooie slogan van bel.dienst. Niets is minder waar. Ben gesch. vr. (sinds '08) 64 jr. Eerst hulp bij Anbo gezocht. Doen alleen hele eenvoudige aangiftes. Gebeld met bel.dienst.
Na weer bellen teruggebeld door kantoor Amersfoort. Zij helpen mij niet. Alleen mensen met hele lage inkomens. Dat mijn inkomen ook heel laag is door: kosten echtscheiding, onkosten huis buitenland waar ex woont (zonder enige betaling daarvoor) betaling huur huis in Nederland van particulier, enz. enz. Niets mee te maken. Ik moet maar naar een off. administratiekantoor gaan. Gezien de rekening van vorig jaar durf ik dat niet meer. Daarom zocht ik andere oplossing. Ben al wel heel ver gekomen met de gegevens via internet, maar wil graag verifiëren of het zo goed is. Hebt u advies? Anders ga ik de bel.dienst maar plat bellen denk ik. Tot ik wel hulp krijg.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.