Al 2 maanden lang ontvang ik geen toeslagen van de belastingdienst. Ik kwam hierachter nadat ik de toeslag die 20 jan 2014 niet heb gekregen. naar aanleiding hiervan heb ik de belastingdienst gebeld en die hebben mij verteld dat ik mijn rekeningnummer moest valideren. Ik heb al de informatie verzonden die ze nodig hadden en dan zou de belastingdienst na 10 dagen mij iets laten weten / uitbetalen. dit is echter niet gebeurt. na verschillende keren gebeld te hebben kreeg ik telkens hetzelfde antwoord: sorry meneer u moet afwachten tot u wat hoord van ons. na 15 feb nog steeds niks gehoord te hebben. ben ik een klacht in gaan dienen aan de telefoon en zou binnen een paar dagen terug gebeld worden. Dit is echter niet gebeurt. na enkele keren bellen kreeg ik te horen dat ik opnieuw mijn ID kaart moest insturen. Dit is vreemd aangezien hun mij iets zouden moeten laten weten nadat hun informatie hadden over de toeslag (ID kaart) waardoor ik nu langer moet wachten door hun fouten en niet rond kom aangezien ik maar een uitkering heb en veel kwijt ben aan vaste lasten. valt hier iets tegen te doen of is er een meldpunt dat tegen de belastingdienst ingaat ? Het lijkt mij sterk dat de belastingdienst zomaar alles kan maken en zo mensen schulden mogen bezorgen door hun eigen fout. Ik zeg niet dat dit bewust is maar het gebeurt wel en niet alleen bij mij. Nu las ik op de website voor het inloggen dat als ik 2 rekeningnummers had gehad hun het op 1 rekening hadden gezonden. beetje vreemd dat dat wel kan maar iemand die een rekening valideert 2 maanden niet uitbetaald wordt. Hoop dat iemand met nuttig informatie komt en dat ik hier iets aan kan doen want ik kan niet nog een maand zonder huur en zorgtoeslag. mis nu 548 euro terwijl ik een uitkering heb van 708 euro dus ook mijn huur niet kan betalen.
Met vriendelijke groet,
Niels