MIjn broers en ik hebben een erfenis beneficiair aanvaard. De 'pot' is leeg en het huis dat onder de erfenis valt, wordt deze maand door de bank geveild. Nu is mijn vraag; ik heb twee aanslagen (Gemeente & De Stichtse Rijnlanden) ontvangen op mijn naam (BSNnr.) voor die woning, maar het geld uit de erfenis is op. Als erfgenaam ben ik met eigen vermogen niet aansprakelijk. De 'organisaties' zeggen dat het huis op mijn naam staat, dus moet ik betalen. Hoe kan ik dit oplossen?