2013 schulden, betalingsafspraak na 2 jaar bepaald gedeelte aflossen, na 3 jaar alleen nog (aug.2016) mogen ze alleen nog eenmalige teruggaven verrekenen met restschuld.
KGB2014 te weinig gekregen, recht op teruggave 248€ verrekend met openstaande schuld, 128€:12 afgehouden per maand (14€) van KGB2016. Nu zegt de Belastingdienst dat dat mag, terwijl er in de betalingsafspraak staat dat dat niet mag. Wie heeft er gelijk?